Obserwuj nas

Komentarze są obecnie wyłączone

Komentarze   

# pan Tofel 11 lat temu
Kobiety chyba nie doceniają mięśni Kegla. Tymczasem "ćwiczone" mięśnie mogą dostarczyć partnerowi nie lada rozkoszy :evil: .
# OnaB 8 lat temu
a Pan Tofel o Paniach nie myśli?
# Guest 10 lat temu
Święta racja ale "swiętojebliwy" pisze się chyba razem. Pozdrawiam
# mrymru 10 lat temu
dzięki i już poprawione
# mrymru 10 lat temu
te mięśnie to źródło rozkoszy dla obojga. Wiedzą to te Panie, które masturbują się bez użycia rączki i gadżetów. Orgazm jaki można sobie zafundować przy zaciskaniu mięśni ud i pracy mięśni miednicy jest nieziemski, a przy tym to trening. Czas skończyć z pruderią :confused: i zacząć ćwiczenia. Ćwiczmy i ćwiczmy do utraty tchu, a Panie w moherach niech myślą, że te ćwiczonka są tylko dla rozwiązania problemu nietrzymania moczu. Ot taki świętojebliwy pretekst :evil:
# kasica 9 lat temu
Nie zawsze same ćwiczenia dają efekt. Ja ćwiczyłam 2 dni ale efektów było brak. Możecie mówić że to dlatego że źle ćwiczyłam, albo byłam zbyt niecierpliwa. Ale w końcu polecono mi spróbowanie "elektrostymulacji". Poszperałam na internecie, zamówiłam urządzenie sensatone bbodyclocka i zaczęłam "działać". To był błąd. Teraz sikam sobie po kolanach i tena lady nawet nie pomaga. Uważajcie dziewczyny i bądźcie cierpliwe mi już podobno nic nie pomoże. Rozwaliłam mięśnia na dobre.
# Xanjah 8 lat temu
To straszne! Ćwiczyłaś AŻ DWA DNI i nie przeszło??? Biedactwo...
Producenci przewidują efekty po min. 6 tygodniach. Bez komentrza zatem, bo w dobie wtórnego analfbetyzmu mało kto doczyta do TEGO miejsca, tak jak Ty nie doczytałaś instrukcji Amen.
# zenek 8 lat temu
nie mam najmniejszego zielonego pojecia jak lezac na boku mozna podnosic same biodra do góry
# pejzanka 8 lat temu
Witam serdecznie, czy Droga Redakcjo istnieje łatwiejszy sposób na ćwiczenie mięśni Kegla? Chodzi mi o podanie jednego góra dwóch ćwiczeń, których wykonywanie daje równie dobre rezultaty. Istotne jest również żeby podać jak długo należy je wykonywać, np. 10 minut dziennie? Bo tych 11 ćwiczeń to za dużo. w dodatku są mało szczegółowo opisane i nie ma wskazanych ilości powtórzeń, ani też po jakim czasie i do ilu powtórzeń należy je zwiększyć. Do opisów powinny być dołączone ewentualnie zdjęcia, ponieważ nie wszystkie wiem jak wykonać. Wolałabym jedno ćwiczenie albo dwa z podanym czasem wykonywania. Czy np. samo zaciskanie mięśni Kegla w pozycji leżącej z ugiętymi kolanami przez 10 minut da efekt? Nie neguję bynajmniej, że trzeba być systematycznym i wykonywać ćwiczenia najlepiej codziennie. Ale przy pewnych dawkach ćwiczeń pewnie nigdy nie dają one skutku. Dziękuję za opinie osób, którym jakieś konkretne ćwiczenia pomogły.
# Olga z Elbląga 6 lat temu
Pejzanko, ćwiczę już od ponad roku trzymając się programu i porad z portalu Wagina. Początki były trudne, ale w kilka tygodni nabrałam wprawy. Ćwiczenia weszły mi w krew. To już nawyk.
# Gabriela 7 lat temu
Jeśli chodzi o ilość powtórzeń to skurcz powinien wynosić 3-5 sek a relaks powinien być 2 razy dłuższy tak by mięśnie odpoczęły(w nich też mogą powstać zakwasy!)ilość powtórzeń należy zwiększać w miarę czasu stopniowo. Jeśli ktoś ćwiczy sam dostrzeże że z czasem może wykonać większą ilość powtórzeń i siła skurczu jest większa. Jeśli ktoś potrafi wykonywać samodzielne-izolowane skurcze mięśni może wykonywać je w niezauważalny sposób w tramwaju, w kolejce, w pracy. Ćwiczenia mm dna miednicy są tak samo ważne dla kobiet jak i dla mężczyzn!!!