Bukkake jest passé, czyli prezerwatywa w natarciu
- Napisane przez Paweł Rychlewski
- Posted on: piątek, 21 wrzesień 2012 | Komentarzy (4)
Teraz poczciwa gumka ma chronić chociażby przed szczytowaniem na twarz partnerki/partnera. Właśnie takie zastosowanie prezerwatyw stało się motywem przewodnim kampanii reklamowej brytyjskiej firmy „One Pound Johnny Club”, zajmującej się sprzedażą wysyłkową prezerwatyw.
Zobacz też
Twórcy tego filmiku zapewne osiągnęli efekt viralowy, ale raczej ze względu na bezsens i głupotę reklamy. Fani bukkake mogą poczuć się urażeni ;)
Zapraszamy na seans:
Komentarze są obecnie wyłączone
Komentarze
Nie musisz lubić spermy, ale Twoje awersje nie przekładają się na resztę kobiet.
Tacy ludzie, jak Ty będą atakować zawsze tych otwartych.
Brawo dla portalu "seks oczami kobiet" za to, że nie promuje bzdur i wolny jest od uprzedzeń. Nie dajcie sobie kitu wcisnąć, że naturalność w seksie jest zła. Prezerwatywa to głównie ochrona ale nie przed kochankiem i tym co dobre w seksie.