Miłość w worku próżniowym dla promocji prezerwatyw
- Napisane przez julunga
- Posted on: wtorek, 20 maj 2014 | Dodaj komentarz
Zamknięci w worku próżniowym, z ograniczoną ilością powietrza, czuli bliskość i spokój -kochankowie będący bohaterami serii zdjęć „ Flesh Love”.
Mając jako punkt wyjścia tradycyjne portrety par, fotografik Hal uwiecznił kochanków zamkniętych na chwilę w worku próżniowym. Jego zdjęcia z najnowszej serii „Flesh Love” posłużyły kampanii tokijskiego sklepu Condomania. Hal sprytnie gra ideą szczelnie zamkniętych obiektów, odwołując się do estetyki prezerwatywy i pojęcia miłości na zawsze.
Artysta zaprosił do udziału w projekcie pary spotkane w miejscach publicznych, wybierając spośród tłumu kochanków przykuwających jego uwagę. Na zdjęciach widzimy więc prawdziwe pary w wyreżyserowanych przez fotografa pozach. Hal chciał stworzyć na zdjęciach wrażenie
Poniżej możecie zobaczyć część prac z serii „Flesh Love” i dokument, zgłębiający proces twórczy Hala.
Komentarze są obecnie wyłączone