Obserwuj nas



Mając jako punkt wyjścia tradycyjne portrety par, fotografik Hal uwiecznił kochanków zamkniętych na chwilę w worku próżniowym. Jego zdjęcia z najnowszej serii „Flesh Love” posłużyły kampanii tokijskiego sklepu Condomania. Hal sprytnie gra ideą szczelnie zamkniętych obiektów, odwołując się do estetyki prezerwatywy i pojęcia miłości na zawsze.
Artysta zaprosił do udziału w projekcie pary spotkane w miejscach publicznych, wybierając spośród tłumu kochanków przykuwających jego uwagę. Na zdjęciach widzimy więc prawdziwe pary w wyreżyserowanych przez fotografa pozach. Hal chciał stworzyć na zdjęciach wrażenie

bliskości i komplementarności dwojga osób. Jak wyznali bohaterowie serii zdjęć, owa bliskość i wzajemne uzupełnienie, osiągnięte były nie tylko na poziomie wizualnym, ale też emocjonalnym i cielesnym. Moment zamknięcia w ciasnym worku z ukochaną osobą sprawiał, że odczuwali ją mocniej i wyraźniej, chcąc zatrzymać tę chwilę na dłużej. Jednak każda z par mogła pozostać w szczelnie zamkniętej torbie próżniowej zaledwie przez 10 sekund, gdyż ilość powietrza pozostawionego tam była bardzo ograniczona.
Poniżej możecie zobaczyć część prac z serii „Flesh Love” i dokument, zgłębiający proces twórczy Hala.




 

 

Komentarze są obecnie wyłączone