wagina logo

PUNKT G - punkt Grafenberga

  • Napisane przez 
  • Posted on:  niedziela, 24 styczeń 2010 | Komentarzy (101)

Bogini Wagina, Kapłanka Łechtaczka i ten niesforny, trudny do zlokalizowania i zdefiniowania tajemniczy punkt G. Okazuje się, że kobiece uda skrywają wiele zagadek.


punkt grafenbergaDo stref erogenny kobiety można zaliczyć niekiedy ujście cewki moczowej i okolice analne -
silna stymulacja tkanki okołocewkowej podczas stosunku waginalnego potrafi niezwykle rozbudzić niektóre kobiety.
Jak się okazuje czułe obszary kobiecego krocza zawdzięczają swoją wrażliwość licznym rozgałęzieniom nerwów łechtaczki.

Łechtaczka, centrum kobiecej rozkoszy

Ten pozornie mały kobiecy organ przekracza wszelkie granice, również anatomiczne. Niczym super szpieg, łechtaczka roztacza wici nerwów w obszarze miednicy kobiety - kontroluje bodźce płynące z waginy, sromu i okolic anusa. Niewiarygodnie szybkie neurony i połączenia synaptyczne potrafią błyskawicznie przekazać do mózgu kobiety informację o pieszczocie.
Czy zatem łechtaczce należy przypisywać wrażliwość problematycznego punktu G?

Punkt G

Część kobiet i ich zachowania seksualne potwierdzają istnienie punktu G. Przesłanki te doprowadziły niegdyś ginekologa Ernsta Grafenberga i jego zwolenników do postawienia hipotezy o istnieniu punktu, zwanego punktem Grafenberga (w skrócie punktem G), będącego poniekąd wewnętrznym odpowiednikiem łechtaczki.

Wedle opinii jednych, punkt G to pięciocentymetrowa „wyspa”  niezwykle erogennej tkanki, umiejscowiona na przedniej ścianie pochwy, dokładnie tam, gdzie wagina owija się wokół cewki moczowej. Inni twierdzą, że punkt G leży wtulony w tak zwane gruczoły Skenego, które wydzielają śluz, zwilżający kanał cewki moczowej. Jeszcze inni przyjmują, że punkt Grafenberga  to w istocie mięsień zwieracza cewki moczowej.
Są również tacy, którzy kwestionują istnienie punktu G i uważają, że ten problematyczny obszar erogenny jest tylko wewnętrzną „odnogą” łechtaczki.
Bez względu na definicję, pochodzenie i anatomiczne zależności punktu G, każda z nas sama lub w przyjemnym zespole badawczym powinna przekonać się o istnieniu swoich wrażliwych miejsc.

Wagina jak łyk wina. Rozkoszuj się nią ze znajomymi ekstatycznie, orgiastycznie.
4.5 na 5 na podstawie 74 głosów

Komentarze są obecnie wyłączone

Komentarze   

maria
# maria 6 lat temu
ale żal po co wam kurwa sex lepiej do pracy zacznijcie chodzic sex jest do robienia dzieci a nie rozrywki
-169
kineskop
# kineskop 6 lat temu
:lol: R.A.C.J.A. :lol:
-73
marcin
# marcin 5 lat temu
zmień pertnera
+41
tska
# tska 5 lat temu
SZCZAM W GACIE, Pewnie masz krzywy ryj i picze zarośniętą chaszczami :cry: :cry: :cry: :cry: :-x :-x :-x :-x
+19
cham
# cham 5 lat temu
No to chyba jesteś pedałem albo nie masz pały. :lol:
-5
Pavvel
# Pavvel 4 lat temu
Gejów w to nie mieszać, jestem za seksem, z kobietą, facetem kto jak potrzebuje.
0
Marcel
# Marcel 5 lat temu
maria , masz najebane
+15
juras
# juras 4 lat temu
czy cie chuj nie boli?
-5
XYZZZ
# XYZZZ 4 lat temu
wiesz co nie rozumiem CIe, jesli seks nie jest dla Ciebie przyjemny to powinnas miec chyba pretensje do swojego partnera ze nie potrafi CIe zadowolic a nie wytykac innym co maja robic i to ze swietnie sie bawią!
+8
Dariusz
# Dariusz 4 lat temu
Sex jest wszystkim co piękne !!! :lol: Więc i dzieci i przyjemność :cry: Nie jesteś tylko inkubatorem ale i kobietą :-) Więc twoje slowa wprawiły mnie w osłupienie !! Nawet Kościół katolicki dopuszcza stosunki seksualne dla przyjemności ;-) To Papierz wymyślił kalendarz Gregoriański :-) Pozdrawiam
+7
Katarzyna
# Katarzyna 6 lat temu
Żałuj że nie wiesz co to przyjemność z sexu . Gdybyśmy nie chodzili do pracy to nie mielibyśmy kasy na internet. :D W pracy też można się bzykać. :love:
+38
Guest
# Guest 6 lat temu
sex jest przyjemny tak samo jak trzymanie sie za rączke to moze zacznie sie era trzymania sie za raczke? bo jak wy uwazacie rozszezanie waginy caly rok za cos normalnego to wybaczcie ale dajcie sie posmiac
-53
B!
# B! 4 lat temu
no cóż... współczuję... :oops:
+2
Katarzyna
# Katarzyna 6 lat temu
A co ty uważasz za normalne?Chętnie wysłucham twojej opinii.
+14
mrymru
# mrymru 6 lat temu
anonimowy to kolejne oblicze "obrazoburczej" Marii :D . Prowokacja i sensacja. Skoro jednak Maria akceptuje seks tylko w kontekście prokreacji, a gardzi rozciąganiem waginy, to chyba nie wie, z jakimi konsekwencjami dla kobiecego ciała wiąże się poród naturalny...

Proszę o zachowanie kultury i nie używanie wulgaryzmów.
+14
maria - lol
# maria - lol 6 lat temu
A właśnie że wiem bo mam córeczke i na pewno nie zrobię tego znou gdyż dzieci tylko pecha przynoszą
-44
CZARNY koń
# CZARNY koń 5 lat temu
8) maria lol ty stara dewoto weś dalej się masturbuj o ile umiesz pozatym kocham lizac cipki ale nie takie z pajeczynom wal sie a maria dziewica
+5
Guest
# Guest 6 lat temu
za coś normalnego uważam np robienie kupy haha :D jak już pytasz bo sex nie jest potrzebny do życia wiesz?
-40
Katarzyna
# Katarzyna 6 lat temu
To w kościele tak Cię nauczyli? Ja mam dzieci i pecha mi nie przynoszą, wręcz przeciwnie. A sex jest potrzebny do życia. Mężczyźnie grożą poważne kłopoty jeśli przetrzymuje nasienie.
+45
czarny19841
# czarny19841 5 lat temu
Cytuję Tymcia:
To w kościele tak Cię nauczyli? Ja mam dzieci i pecha mi nie przynoszą, wręcz przeciwnie. A sex jest potrzebny do życia. Mężczyźnie grożą poważne kłopoty jeśli przetrzymuje nasienie.

ja wole go zbyt dlugo nie przetrzymywac:D
+10
Meron
# Meron 5 lat temu
Tymcia,ty jestes porządna dupcia.Masz głowę na karku i cipuche między nózkami.
+2
iha
# iha 6 lat temu
no tak ja nie mam wogole ochoty na sex :zzz :ooo: a chciałabym
-9
kalina
# kalina 6 lat temu
jaksie położę do łóżka,to już mi sie nic nie chce.
-10
Guest
# Guest 6 lat temu
geje z wampa;p
-7
Mecenas
# Mecenas 6 lat temu
Ale co wy dziewczyny piszecie bog nie pisze ze sex jest zbedny i takie tam...
gdyby nie sex to nasby nie bylo...
a sex daje wieleprzyjemnosci i ja jestem facetem i jakbym tym wielkim zadumanym dziewuca wylizal cipeczke to zaraz by im sie wszystkiego zachcialo robic... :love:
+13
prawaXP
# prawaXP 6 lat temu
Cytuję Mecenas:
Ale co wy dziewczyny piszecie bog nie pisze ze sex jest zbedny i takie tam...
gdyby nie sex to nasby nie bylo...
a sex daje wieleprzyjemnosci i ja jestem facetem i jakbym tym wielkim zadumanym dziewuca wylizal cipeczke to zaraz by im sie wszystkiego zachcialo robic... :love:

Głupi jesteś. Seks jest do rozmnażania się a nie do przyjemności. Ja jestem dziewicą, mam 21 lat i moim zdaniem człowiek mógłby się rozmnażać inaczej! Na przykład
przez podział.
-31
maniek
# maniek 6 lat temu
musisz chyba byc masakrycznie marudna i ciagle wkurzac ludzi
+19
Młody
# Młody 6 lat temu
Pojebało Cie idz do zakonu!! Kto Cie wychowywał??? Zarazek jakiś że chcesz sie mnożyć przez podział??
+14
kryspin
# kryspin 6 lat temu
Cytuję Młody:
Pojebało Cie idz do zakonu!! Kto Cie wychowywał??? Zarazek jakiś że chcesz sie mnożyć przez podział??

@młody, daj spokój zbłąkanej duszyczce, przynajmniej dziś w zaduszki ;-)
+5
Trunks
# Trunks 5 lat temu
Poczekaj aż zaczniesz to sama nie bedziesz chciała przerwać zwłaszcza jak trafisz na tego jedynego.
A co do podziału to weź się dziewczyno zastanów co mówisz (weź pigułkę...)
+9
Wina :P
# Wina :P 5 lat temu
Cytuję prawaXP:
Cytuję Mecenas:
Ale co wy dziewczyny piszecie bog nie pisze ze sex jest zbedny i takie tam...
gdyby nie sex to nasby nie bylo...
a sex daje wieleprzyjemnosci i ja jestem facetem i jakbym tym wielkim zadumanym dziewuca wylizal cipeczke to zaraz by im sie wszystkiego zachcialo robic... :love:

Głupi jesteś. Seks jest do rozmnażania się a nie do przyjemności. Ja jestem dziewicą, mam 21 lat i moim zdaniem człowiek mógłby się rozmnażać inaczej! Na przykład
przez podział.


do rozmnażania??? chyba Ci dziewczynko ostro laptop mózg zlasował :P to jest coś tak niesamowitego, uczucie nie do opisania wręcz że aż mnie zaskoczyłaś tym komentarzem. fakt pierwszy raz nie należy do najprzyjemniejszych ale potem jest znacznie lepiej i zaczynasz odczuwać rozkosz jakich mało ;D nie no i moja rówieśniczka takie głupoty piszę ...
+4
suzieee
# suzieee 4 lat temu
:D jak miałam znajdź sobie faceta który zadowoli Ciebie a nie siebie...
+1
jhjewfheh
# jhjewfheh 5 lat temu
hmmm, wlasnie gdzie i kiedy Bóg powiedzial ze sex jest zly??? :-| gdyby uwazal za zly, to raczej by nie stworzyl czlowieka z narzadami plciowymi, ktore odczuwają z seksu taka rozkosz, nie bylo by lechtaczek, a penisy tez byly by obleczone miesniami, ktorych dotykanie nie stwarzaloby orgazmow... przeciez Bóg jest taki madry, potrafilby, GDYBY CHCIAL!!!, zrobic tak zeby nie bylo orgazmow ani narzadow potrzebnych do ich stymulowania, prawda?? okreslil tylko, jaki seks jest przyzwoity (chodzi mi o malzenstwo), bo to czy oral, anal itp juz pozostawil wyborowi :D dal lechtaczke zeby ja smerac itd :D
+8
Dawid
# Dawid 6 lat temu
o co wam dziewczyny chodzi ???? trzeba sie kochać bo genitalia zanikaja po paru latach bezczynnosci ...... kocham was wszystkie ....... :D
+15
pan Tofel
# pan Tofel 6 lat temu
jak widać, brak seksu może powodować również zanik mózgu :-x (jw.)
+27
Marcin
# Marcin 6 lat temu
Udowodniono że seks zwiększa potencjał intelektualny :-) cóż najwyraźniej niektórym by się przydało poużywać :lol: lub choćby samemu rozładować tłumione napięcie. :-*
+7
uncja
# uncja 6 lat temu
Były też badania, w których dowiedziono, że studentki i studenci uprawiający często seks lub często masturbujący się mieli dużo lepsze wyniki w nauce niż żyjący w abstynencji seksualnej rówieśnicy.
Z seksem jest jak z jedzeniem. Jak się dba o umysł i ciało, to z seksu nie można rezygnować.
+6
Jaco
# Jaco 5 lat temu
największym problemem załogowych wypraw w kosmos jest niemożliwość uprawiania sexu. Każdy normalny człowiek potrzebuje sexu. Powtarzam normalny!!!!!1
+2
astronaut
# astronaut 5 lat temu
Mają możliwość i są przewidziane miejsca na rozładowanie napięcia seksualnego inaczej by zwariowali. Normalny człowiek potrzebuje seksu, a wspaniały człowiek potrzebuje go stale i dużo :). Reszta która ma z tym problem do leczenia, a beznadziejne przypadki do kleru... :P
+1
Kawa
# Kawa 2 lat temu
hehe... :lol: tak kler zdecydowanie ich wyleczy :P
0
wolny myśliciel
# wolny myśliciel 6 lat temu
Do @Mecenasa: przypomniało mi się staropolskie powiedzenie:
"Lizał wilk razy kilka, wylizali i wilka"
-5
mrymru
# mrymru 6 lat temu
Cytuję wolnymysliciel:
Do @Mecenasa: przypomniało mi się staropolskie powiedzenie:
"Lizał wilk razy kilka, wylizali i wilka"


... ale dlaczego lizaniem zajęły się toczące pianę z pysków, wściekłe psy?
-2
Dr.Smith
# Dr.Smith 6 lat temu
Dziewczyny które są za - mają racje. Dziewczyny które mówią nie - nie wtrącam się do ich życia, ale mam takie pytanie jedno. Gdyby wasi rodzice tak samo pomyśleli to by was nie było. Więc i wy rozsądnie pomyślcie. Wycałował bym was (oczywiście tylko dziewczyny...)
+5
zabobonnik
# zabobonnik 6 lat temu
o masakra seks sluzy do robienia dzieci nie do przyjemnosci zaraz padne co za beton A 21 letnia laska ktora powinna sie trzepac z kim sie da poki jeszcze moze pisze ze ludzie powinni rozmnazac sie przez podzial Nie no nie wytrzymie:P
+13
Rafciobart1
# Rafciobart1 6 lat temu
No pewnie bez sexu by cie nie było .;D
jak ojciec wkładał matce to się zrodziłas ;D
0
Rafciobart1
# Rafciobart1 6 lat temu
no pewnie bez sexu by cie nie było...
jak ojciec wkładał matce to się zrodziłas...
0
Rafciobart1
# Rafciobart1 6 lat temu
no pewnie bez sexu by cie nie było...
jak ojciec wkładał matce to się zrodziłas...
masz teraz wyrzuty sumienia jak to było...
0
ona
# ona 6 lat temu
"Bo we mnie jest seks .... Lecz gdy ofiarę Trawię pożarem I żądzą suszę, Wiem, żem ja cała Nie tylko z ciała, Że oprócz ciała mam przecież i duszę (...)" o tym chłopcy czasem a właściwie często zapominacie... Nie jest przyjamnie wiedzieć, że służymy Wam jako żywe lalki z sex shopu, ale poza tym ok - z właściwym facetem bez ograniczeń
+4
m.
# m. 6 lat temu
FACECI TRAKTUJA KOBIETY TYLKO JAKO PRZEDMIOT, KTOREGO FAJNIE SIE DOTYKA I KTORE FAJNIE ROBIA LODA, ALE ZAPOMINAJA, ZE TO MY, KOBIETY ZACHODZIMY W CIAZE, ZE TO MY PONOSIMY WSZELKIE KONSEKWENCJE SEKSU, A WY JESTESCIE NIEODPOWIEDZIALNI, NIE POTRAFICIE MYSLEC MOZGIEM, TYLKO PENISEM, JA ROZUMIEM, ZE MACIE SWOJE POTRZEBY, ALE JAK NIE MACIE KONTROLI NAD SWOIM POCIAGIEM SEKSUALNYM TO POPROSTU TO POWIEDZCIE, A NIE MOWCIE, ZE DZIEWICE W WIEKU 21 LAT NADAJA SIE DO ZAKONU, BO MOZE NIEKTORE KOBIETY PRAGNA W ZWIAZKU SZACUNKU, ALE WY OCZYWISCIE TO TEPICIE, BO DLA WAS NAJLEPIEJ BY BYLO, GDYBYSCIE TYLKO LASKAWIE WYBIERALI TE Z NAJWIEKSZYM BIUSTEM I DUPĄ, KTORE BYLYBY DLA WAS DZIWKAMI, ZA KTORE NIE TRZEBA PLACIC.
WIEM, ZE NIEKTORE DZIEWCZYNY NIE MAJA NIC PRZECIWKO BYLE JAKIEMU TRAKTOWANIU, BO SA NAPALONE, CO JEST WAM NA REKE, ALE NIESTETY NIE MACIE PANOWANIA NAD WSZYSTKIMI LASKAMI, BO TO OD NAS ZALEZY, CZY SIE WAM ODDAMY, CZY NIE. NIE KAZDA JEST DZIWKA. CIEKAWE CO BEDZIE, JAK SIE WAM CORKA URODZI.
+12
Marselus
# Marselus 5 lat temu
Ja mam dwie córki i wspaniałą żonę i jakoś nie wyobrażam sobie życia dla moich dzieci bez seksu bo to ogranicza na wielu płaszczyznach życia (oczywiście mam tu na myśli seks świadomy, a nie popisy przed 13 letnimi koleżankami).
Gdyby bóg nie chciał aby ludzie uprawiali seks (poza obowiązkiem rozmnażania) to by nam nie dał orgazmów, a zbliżenia wyglądałyby jak u zwierząt. Samiec wchodzi na samicę, wkłada i wychodzi. I tyle się widzieli.
+4
dan
# dan 5 lat temu
baba zachodzi w ciążę i suszy łeb facetowi, a ten musi dymać do roboty i kminić kasę
-5
kiniak
# kiniak 5 lat temu
@dan, skąd Ty bierzesz takie stereotypy? Mój mąż został z córą w domu, a ja pracuję. Wiesz, to czasami jest chłodna kalkulacja. Zazwyczaj faceci są lepiej wynagradzani od kobiet (taka niesprawiedliwość). Myślę, że w wielu polskich rodzinach ludzie kierują się w urlopach macierzyńskich/tacierzyńskich matematyką. Gdyby mój mąż zarabiał lepiej ode mnie, to ja zostałabym wówczas w domu na urlopie macierzyńskim.
Dziecko to skarbonka i decyzja o zabezpieczeniu jego bytu zwykle jest wspólna. Przynajmniej u mnie tak było.
+3
zbigniew 032
# zbigniew 032 6 lat temu
sex jest dla ludzi jak ktoś bawi się sexem jest szczęśliwy a nie tylko numerek i spać
+8
beniu
# beniu 5 lat temu
ja to bym mógł wszystkie was wylizac i nie tylko dziewczyny tak kocham ten piekny sport sex
-12
marzencia22400
# marzencia22400 5 lat temu
eh- maria tyn chyba nie wiesz co tracisz jesli uwazasz ze seks jest tylko do robienia dzieci w jakim ty swiecie zyjesz?? albo maz kiepskiego partnera albo mialas nie chciana ciaze ale pamietaj wszystko sie robi z glowa a przedewszyskim mamy 21 wiek i nie kazden seks konczy sie ciaża
+1
Marta78
# Marta78 5 lat temu
Maria to przykład kobiety-sieroty niezadowolonej z życia,
i oczywiście całą winę ponosicie za to Wy Faceci.
Po pierwsze: są kobiety które są dziwkami, ale są też i takie które potrafią żyć pełnią życia, z facetem, z seksem, z dziećmi,
i wszystko to udaje się połączyć w jeden szczęśliwy związek.
I nie jest to bajka ;-)
Bajką (złą) jest raczej życie takich sierotek, które użalają się nad sobą i swoim libido.
Jako kobieta ;-), stwierdzam:
- sex poprawia intelekt człowieka, jego wyobraźnię, zadowolenie z życia i pracy,
- punkt G to tylko dopełnienie do całości, tak jak lodzik do seksu, sukienka do randki, dziękuję do prezentu, czy buziak na dobranoc.
+12
gosiek
# gosiek 5 lat temu
Uważam, że jeśli człowiek chce współżyc to proszę bardzo!!!
Niktorzy nie są gotowi bo czekaja na odpowiedniego partnera albo są bardzo wierzący to czekaj z tym do ślubu!!! Ewentualnie panienki lekkich obyczajów, lub "męskie dziwki" ze tak się wyraże...

Ten koleś co napisał ze mamy XXI wiek
CZŁOWIEKU ZE TY TO ROBISZ I INNI LUDZIE TO NIE ZNACZY ZE KAZDY MA TAK ROBIC!!!!!!!
wg mnie sex tak ale z jednym partnerem na całe życie ale to tylko moje zdanie...

masoneria dookoła nas eh zal...
+3
gosiek
# gosiek 5 lat temu
sorki panienka która tak napisała z XXI ze jest antykoncepcja, to lepiej sie dowiedz ze niktore nie sa takie wskazane
-2
jhjewfheh
# jhjewfheh 5 lat temu
wiesz zgodze sie ze wspolzycie po slubie jest najlepsze bo ogranicza ilosc partnerow, ale nei mozna tez zakladac ze tylko z jedna i jedyna osoba bedziesz sie kochac w calym swoim zyciu... przeciez bywa tak ze ludzie sie rozwodza (czego nie zycze nikomu i nie pochwalam rozwodow bez wszelkich prob poprawy zwiazku), umiera wspolmalzonek/ka itp... wtedy chyba nic zlego w kochaniu sie z inna UKOCHANA osoba.. nie jestem az tak konserwatywna, choc nie uwazam za nic zlego seks tylko po slubie, ale tez uwazam ze jesli obie osoby dorosly do tego i sie kochaja, a papierka nie maja to nie jest to tez niczym gorszacym.... papierek to papierek, co z niego za pozytek jesli duzo slubow jest bez milosci, dla kasy itp.. sam slub nei uswieca seksu ;)
+1
Wiolka
# Wiolka 5 lat temu
Maria... :-x :-x :-x :-x :-x
0
Syndrom2
# Syndrom2 5 lat temu
Punkt G, naprawdę niedowiarki istnieje, tylko że..... Właśnie, niewielu facetów o tym wie. Aby wykorzystać Punkt G do erotycznych doznań, to nie wystarczy pchać palucha do cipki i szperać. Należy najpierw dokładnie partnerkę pobudzić, rozgrzać, a następnie pieścić każdy cal jej ciała. Gdy będzie gotowa, wtedy delikatnie, powtarzam delikatnie zagłębiać się w jej waginę - członkiem, paluszkiem, wibratorem. A 50% facetów (norma zaniżona) pcha łapska tam gdzie nie trzeba, wpycha swojego członka i zadaje w tym momencie najbardziej idiotyczne pytanie "JAK CI JEST - DOBRZE?".Przecież tylko niedoświadczony kochanek zadaje tak idiotyczne pytania. Doświadczony, obserwuje, skupia się na ciele kobiety, nie zważając na własne doznania, prędzej czy później będzie miał orgazm, lecz nade wszystko pierwszy orgazm i zadowolenie ze zbliżenia MUSI MIEĆ KOBIETA. Jak czytam wypowiedzi "macho - fachowców", to tylko żal mi tych kobiet które spotykają się z takimi w łóżku.
+8
eewa
# eewa 5 lat temu
Mój mężczyzna najpierw liże delikatnie moją cipkę długo i delikatnie, ssie wargi a potem skupia sie na łechtaczce.Liże ja do orgazmu mojego a w miedzyczasie wkłada delikatnie palca do pochwy i porusza nim.Z mojej pochwy wypływa niesamowicie duzo śluzu...orgazm jest cudowny od lizania.Pochwowy jeszcze przedemną:)
+6
ZBYSZEK
# ZBYSZEK 3 lat temu
:-) super fajnie.
0
Edi
# Edi 5 lat temu
;-) zgadzam się w 100% z Twoją wypowiedzia!!!
tak właśnie jest z tymi mężczyznami- większość nie ma pojęcia jak "dziala" kobieta.... ale naszczęście w końcu trafiłam na tego który nie zwraca uwagi na swój orgazm ale zajmuje sie mną tak dokładnie że mimo iż będzie niedługo moim mężem to jeszcze się nie przyzwyczaiłem:D
0
elton j.
# elton j. 5 lat temu
Edi jesteś onym czy oną? Trochę Ci się osoby w wypowiedzi mylą.
+4
Pati 111
# Pati 111 5 lat temu
jestem przerażona tymi wszystkimi postam poniewaz traktują sex bardzo instrumentalnie ,artykuł który sprowokował te dyskusję jest bardzo pouczajay i na poziomie czego nie można powiedzieć o postach Moi drodzy w mojej opini sex sprowdza sie do aktu namietności i miłości którą w dłuzszym związku pwene pary wzajenie chcą rozwiac i uszczesliwiać sie nawzajem a dziecko to najwieksze szczęscie .
Nie rozumiem dlaczego tutaj są takie wulgarne opisy przecież dla takich osób sa portale nie publicystyczne lub naukowe ale erotyczne -trochę szacunku
-2
Kippe
# Kippe 5 lat temu
Kto w tych czasach traktuje sex jako tylko dopełnienie związku..? Mało kto!! To, że uprawiasz sex daje przyjemność dla ciała i UMYSŁU!! Facet nie zrzędzi, że się nie spuścił, a babka chodzi cala w skowronkach..I nie łączcie dwóch rzeczy SEX+DZIECKO.. Głupota, teraz jest dużo metod antykoncepcji od tabletek,spirali,gumek,krążków, po patentex'y (globulki) i inne tego typu środki..Tego się nie łączy jak się to robi z głowa!! Jak wiesz jak dać przyjemność komuś i sobie to wiesz jak uniknąć wpadki. Jedna moja zasada - Dajesz dupy to się zabezpiecz. A wtedy będzie i MEGA przyjemność dla obojga i zero stresu i nie będzie nieplanowanej ciąży!!A wieczne dziewice na ruszt!!!
+3
materka
# materka 5 lat temu
maria przypominasz mi moją nauczycielke od polskiego starą smukłą dziewice i jesteś tak samo poyebana jak ona :-?
-1
mariano
# mariano 5 lat temu
maria to chyba nie poczola kawal schabowego ze glupoty pisze,ale jak poczuje to nam wszystkim da ,ze sypcie sie jak zboze wy wszyscy lobuzy ha ha.
0
mc2
# mc2 5 lat temu
Kurcze jakie mamy uswiadomione spoleczenstwo, jakie wyzwolone, no mamy 21 wiek hahahahaa ... Oj ludzie moralnosc wraca do starozytnosci- geje na tapecie, prostytutki maja swoje prawa, sasiad z sasiadka to niby normalka a pedofilia sie rozlazi jak zaraza. Tylko lizanie dupy, wsadzanie palcow, robienie loda i czym jeszcze sie ekscytujecie? A jakies pojecie o konkretnej pracy macie? Potraficie sie zachowac w miejscu publicznym? A ile z was wytrwa w malzenstwie z jedna osoba, aby zapewnic dziecku normalna rodzine i wychowac na porzadnego czlowieka? Mozg wam sie juz lasuje od tej spermy i od samogwaltow.
+2
mc2
# mc2 5 lat temu
Sex jest piekny, ale dla doroslych i normalnych ludzi a nie dla szczawiow, co g.. w zyciu zrobili, nie maja zadnych zainteresowan oprocz robienia loda i piepszenia sie po katach. Sa tez tacy co maja mnostwo pieniedzy, bo zapiepszaja od rana do wieczora , albo skacza z kwiatka na kwiatek, bo takie z nich narcyze, a w domu pustka.. to trzeba sobie namiastke milosci sprawic. Ehhhhhh z braku seksu nikt jeszcze nie umarl, choc nie jest to z pewnoscia latwe, natomiast od puszczania sie na prawo i lewo mnostwo ludzi padlo lub stoczylo sie na dno. Nie przesadzajcie z tym seksem, to sprawa naturalna, ale dla rozsadnych a nie dla idiotow.
+5
bezwizerunku
# bezwizerunku 5 lat temu
Nie ma jak rzucić robote.Holernie ciężką!Bo brak kasy na seks!Zakładam biznes (ocaliłem troche kasy przed wydaniem właśnie na seks)..Żeby mieć na więcej kobiet jeśli będe musiał zmieniać partnerki.Na te kobiece punkty G.I inne aksamitne przyjemności.żyje dla seksu i dobrego jedzenia i takich tam potrzebnych żeczy.Jedna z moich przeszłych wielu partnerek dla rozkoszy punktu G podczas minety w najbardziej błogiej chwili w okolicach gdzie znajduje się punkt G masowała łono aż prawie do okolicy początku szparki.Czyli troche spod pępka w dół.Wolno i dosyć przyciskała.Myśle że to ją bardzo stymulowało.Mnie też było dobrze.Jak harówa to tylko dla seksu!
+1
bezwizerunku
# bezwizerunku 5 lat temu
P.S Masując te swoje ładniutkie miejsce łączyła obie dłonie palcami wzkazujązymi i kciukami,tak że powstało coś w rodzaju serca.Pracować jedynie dla tego co przyjemne !
0
niunia
# niunia 5 lat temu
:P wszyscy dobrze wiemy ze wspolzyc z osoba ktora sie kocha jest sama przyjemnosc i powinno sie to robic bo kazdy ma taka potrzebe nawet ci co pisza glupoty na ten temat "sex jest zeby robic dzieci nie do rozrywki....itd."maja taka sama potrzebe i w 100% uprawiaja sex mysle ze moze byc ze nie z ukochana osoba albo dla pieniedzy dlatego sa tacy dziwni i wyrazaja swoje zdanie w inny sposob niz my normalnie myslacy.
+4
Ewwwa
# Ewwwa 5 lat temu
Do Marii - widzę, że rzeczywiście to przynosi pecha, tak jak napisałaś - WIELKIEGO PECHA MA TWOJA CÓRECZKA, ŻE MA TAKĄ ZIDIOCIAŁĄ MATKĘ!!
I również chciałam jeszcze dodać, że skoro jak sama piszesz seks jest nienormalny, to mam nadzieję, że ty Mario już więcej go nie będziesz uprawiała, bo jeszcze więcej pecha mógłby ci przynieść - nie daj Boże kolejne dziecko! Myślę, że jak słusznie zauważyłaś, robienie kupy jest normalne, więc poprzestań na tym - i życzę ci w tej sferze (sama nie wiem czego ci właściwie życzyć - wiele przyjemności, czy raczej może gustujesz bardziej w nieprzyjemnościach - a więc wielu nieprzyjemności w tej sferze - do wyboru.
Zdecydowanie popieram jednak, żeby osoby o takim poziomie inteligencji stroniły od seksu, a tym samym prokreacji.
+1
Ewwwa
# Ewwwa 5 lat temu
A co do 21-letnich dziewic i zresztą każdych innych - nie rozmawia się o smaku pomidorów jak się ich nigdy nie jadło. Takie poglądy zdradzają jednak katolickie wychowanie (najprawdopodobniej) i niestety dla samej zainteresowanej nie są najlepsze. Jeżeli nie zmienisz zdania i nie otworzysz się na sex, tylko ty na tym stracisz - ale oczywiście wolny wybór. Kościół niestety nie pomaga - w pogoni za powszechnym opanowaniem ludzkich popędów skupił się najbardziej na ugrzesznieniu kobiety. Na szczęście nie jesteśmy swoimi matkami, czy babkami, a jak niektóre mają ochotę być??
+1
Ewwwa
# Ewwwa 5 lat temu
W tej jednej kwestii - sexu mianowicie - niektórzy wciąż wierzą, że nasze babki miały rację, czyli uprawiały sex w celach prokreacji, bo wątpię w ich przyjemność przy ówczesnym braku świadomości seksualnej, a zresztą wstyd by się przyznać do przyjemności - i grzech!? Dobrze, że przynajmniej w sferze medycyny posunęliśmy się trochę do przodu. Bo jakby się taka dziewica chciała też tak leczyć, jak jej babka i ogólnie żyć - no wątpię, czy by rzeczywiście chciała. A w takie bzdury wierzy! Jestem po trzydziestce, mam dopiero pierwsze dziecko i ubaw po pachy z tego waszego trzymania dziewictwa - choć pamiętam i swoje burzliwe myśli haczące o ten temat, gdy miałam naście lat. To wszystko śmiech na sali - ale tak to już jest - SEKSU TEŻ TRZEBA SIĘ UCZYĆ, JAK WSZYSTKIEGO!
0
Ewwwa
# Ewwwa 5 lat temu
A na marginesie - świetny rysunek!
0
viki
# viki 5 lat temu
sex to sama przyjemność po co z niego rezygnować w takim razie? powinno się starać jak najczęściej go uprawiać :-) a im wcześniej się zacznie tym lepiej chociaż bez przesady 15/16 lat to dobry wiek by rozpocząć współżycie. osobiście kocham się razem ze swoim partnerem praktycznie codziennie bo czemu mieli byśmy sobie odmawiać tego co daje tyle pozytywnych emocji i jest zdrowe dla organizmu? trzeba korzystać puki można potem może nie być tyle czasu i możliwości na przyjemności :-) a potem kobiety są nie zadowolone i zrzędzą ... :sad: a antykoncepcja to podstawa chyba że ktoś planuje dzieci no to raczej się nie przyda :D
-2
sexy laska z pochwą
# sexy laska z pochwą 4 lat temu
moja pochwa jest duża idzie mój chłopak właśnie dodam sobie orgazmu punkt g
-2
bartek
# bartek 4 lat temu
:lol:
Co wy w ogole dagacie za gluboty. Do wszystkich cipek spragbionych i tych"z zakonu";-) jak macie problem z orgazmem lub uwazacie ze sex jest niepotrzebny i nieprzyjamny to dajcie znac, a ja sprawie ze zmienicie zdanie i nie bedziecie chcialy przestawac!!!!!!!!!:-)
0
Tinusia
# Tinusia 4 lat temu
Nie chcę mieć jeszcze dzieci, ale uwielbiam seks, wiadomo, że jak każdy czasem nie mam na niego ani siły, ani ochoty, ale nie wyobrażam sobie bez stosunku tygodnia. To odkrywanie własnych granic przyjemności i możliwość dawania przyjemności drugiej osobie
+1
Wacek
# Wacek 4 lat temu
:lol: Sex służy głownie do rozwoju cywilizacji i spłodzenia potomstwa, wszelkie pozagraniczne "przygody" upodlają człowieka który powinien być przykładem ludzkiej inteligencji i życzliwości....bardzo prosta formułka
0
Ela
# Ela 4 lat temu
Mam 24 lata i w tym roku biorę ślub. Z moim chłopakiem mamy umowę że prawdziwy sex zaczynamy po ślubie. Czekam z niecierpliwością na tę chwilę. Mamy bardzo poważne plany w przyszłości założyć kochającą rodzinę. Nie wiem dlaczego tutaj tyle bardzo głupich wypowiedzi na taki poważny temat.... :oops:
+1
joko
# joko 4 lat temu
bo wielu nie dorosło do seksu i zachowują się jak niezdrowo podniecone dzieci, które słysząc "seks" głupkowato się śmieją i robią niewybredne żarty.
Seks ważny jest bardzo, choć nie musi być ważny dla każdego, ale nie wolno tej sfery ośmieszać czy mieszać z błotem.
Stosunek do seksualności jest miarą naszej kultury i człowieczeństwa, a tu większość nie dorosła do treści z tego portalu i chyba dla zgrywu to czyta.
+1
kleryk
# kleryk 4 lat temu
Cytuję joko:
... Stosunek do seksualności jest miarą naszej kultury i człowieczeństwa, a tu większość nie dorosła do treści z tego portalu i chyba dla zgrywu to czyta.


tak, tak czytają z wypiekami na twarzy, a potem mają zmazy nocne i sami się z nich cichutko rozgrzeszają, bo nie wiedzą jakby mieli powiedzieć księdzu o tej swojej nieposkromionej seksualności.
Ale to przez złe strony www, zepsute artykuły, które pewnie same się czytają i sieją grzech w głowach niewinnych ;-) :D
0
koniec gadki
# koniec gadki 4 lat temu
moi drodzy koniec tych pierdol. trzeba sie rypac i tyle. a to ze wejdzie jakas zakonnica i napisze ze to tylko do rozmnazania to z zazdrosci ze inne kobiety moga sie popykac a ona nie i tyle. tak nas stworzyl Bog. duze sexu kochani, ale z glowa.. dodam ze warto poczekac na kogos kogo bedziemy darzyc uczuciem.. wtedy jest to jeszcze lepsze! pzdr ruchadelka;>
+1
hienio
# hienio 4 lat temu
ja bym napisał, że trzeba robić dokładnie to, na co ma się ochotę. Są osoby aseksualne i te o wielkim potencjale erotycznym. Każdy ma prawo do życia według swoich potrzeb, zasad i filozofii.
Nie nam oceniać ludzi i narzucać im sposób życia.
Róbta co chceta i już...
0
G
# G 4 lat temu
jesteście zboczeńcami gawędziarzami, żeby odkryć pnkt G to trzeba jak na załączonym obrazku wsadzić kobiecie pół łapy niezły zboczeniec z tego co to odkrył. Może zaczniemy szukać pnktu H u faceta i wsadzimy mu nogę do pały.
-1
oluj
# oluj 4 lat temu
Boli cię, że ktoś może wiedzieć o seksie więcej od ciebie? Wielu naukowców potwierdza istnienie punktu G, w tym seksuolog Depko. Wszyscy podobnie radzą "szukać" punkt G. To co seksuolodzy i autorzy tego artykułu to zboczeńcy? Jeśli tak, to nie zaglądaj tu bo sam za dużo dowiesz się o seksie i zostaniesz "zboczeńcem"

p.s.: jak u ciebie jeden palec to pół łapy to współczuję i nie polecam wpychania partnerce protezy dłoni (nawet częściowej protezy). Poza tym, trolu trololo i nie obrażaj ludzi bo za mało inteligentny jesteś.
0
Jolanta
# Jolanta 4 lat temu
Nieźle,nikt nie broni facetom czytac komentarzy w kobiecych sprawach a wręcz przeciwnie mogą z tego wyciągnąc wnioski lub się dowiedziec czegoś na temat tabu....A tu proszę jak wulgarnie rozwiną temat kolega...
0
Sehiene
# Sehiene 4 lat temu
Come on ludzie. Wyzywacie się, piszecie chamskie komentarze. Po co - pytam się. Co Wam to da?

Obrażacie Marię która ma racje. Ludzie są niewyżyci. Gwałciciele chodzą po ulicach a przeciętny spotkany facet idealizuje kobiety porno-gwiazdki albo plasticzki, mimo że samemu o siebie nie dba. Życie byłoby prostsze bez pornografii, bez seksu który mąci ludziom w głowach i zabiera zdrowy rozsądek. Wiem coś o tym. To nie jest zdrowe.
No bo poważnie... Czy to wygląda normalnie? Czy rżnięcie się w odbyt, te wytryski w ustach albo na cyckach są czymś takim pięknym, przyjemnym? Jak kobiety połykają to obrzydlistwo?

Nie. To nie jest w porządku. Możecie mnie zwyzywać. Zróbcie co chcecie, ale moim zdaniem wywoływanie u ludzi pierwotnych zachowań jest głupie i niesmaczne. A podczas bzykania proszę ustawcie sobie lusterko i popatrzcie sobie na własną twarz. Co wyraża? Na pewno nie uczucia.
+1
ZBYSZEK
# ZBYSZEK 4 lat temu
:-) super wiedza.
0
wiola22
# wiola22 3 lat temu
:lol: ja juz mam mokro
+1
ZBYSZEK
# ZBYSZEK 2 lat temu
Cytuję wiola22:
:lol: ja juz mam mokro

Daj telefon wiolu
0
ZBYSZEK
# ZBYSZEK 3 lat temu
:-) fajnie Wiolu.Zbyszek.
0
ZBYSZEK
# ZBYSZEK 3 lat temu
:-) superowe to jest.Podoba mi się Zbyszek.
0
sonya
# sonya 3 lat temu
mc2 to jeden z najgłupszych postów. Wszystko Ci się pomieszało. Przydał by Ci się zdrowy numerek.
0
pryska
# pryska 3 lat temu
Seks analny NIE JEST DOZWOLONY przez Boga. Ktoś tu napisał NIEPRAWDĘ. To kłamstwo i szczyt głupoty twierdzić, że jak ktoś czeka z seksem do ślubu, to zanikają mu narządy płciowe. Dajcie dziewczynie spokój! Jeśli nie spotkała tego jedynego, to po co ma się z tuzinem dupków łajdaczyć? Żeby choróbska jakieś załapać? Myślcie trochę. Seks jest po, aby dawać radość w miłości małżeńskiej i tworzyć dzieci. Te 2 funkcie są POŁĄCZONE. Jak będzie regularnie łykać pigułki w takim wieku, może się na trwałe ubezpłodnić A potem płacz i lament, że nie ma dziecka...
+1
jeruka9
# jeruka9 3 lat temu
;-) niektorzy nie dorosna swietny portal gratulacje partnerom ze moga czerpac satysfakcje ze swej bliskosci co do minusow ludzie z kompleksamu badz zbyt konserwatywni zaczynam myslec ze to"moherowe berety" i grupy klerykalne :D wybzczcie mi ale uwielabiam uzywac wielu emotikon jestem ateista i nie wierze w zadne grzechy seks jest radoscia ale gdy sluzy tylko do "dawania nowego zycia" to zadne urozmaicenie partnerzy powinny raczej skupic sie na sobie i dac nawzajem najwieksza przyjemnosc beretom jak i konserwatystom mowie stanowcze wypierdalac nie po to jest to wszysto byscie smecili i narzekali nie podoba sie to nie wchodzic na ta strone :P starzeje sie i nadal jestem sanotny ale dostrzegam swiat i ludzi pod innym katem(jestem hetero) jak to spiewal bass tajpan:swiat sie nie zmienial to ja inaczej na niego patrze swiat teatrem ja aktorem w tym teatrze
0
diabeł
# diabeł 12 miesięcy temu
Kobiety są tak cudowne ze trzeba się o nie troszczyć i sprawiać przyjemność bzykać na wszelkie sposoby
+1
  • Seks i antykoncepcja
    Nie pieszczoty, nie wyrafinowana gra wstępna, nie przystojny mężczyzna, a smrodek pewnego grzybka potrafi dać kobiecie orgazm. Ot tak, bez
    3
  • 1
  • / 1
  • Kultura przez duże "K"
    Wystrugać dildo na własny użytek czy zająć się chałupniczą produkcją sztucznych penisów? - Mając w rękach Dildomaker możemy łatwo nadawać różnym
    6
  • 1
  • / 1
  • Czasem traktowana jak odpowiednik penisa, ale nie ma z nim wiele wspólnego, nie pełni funkcji wydalniczych ani wydzielniczych. - Łechtaczka organ
    Anatomia i fizjologia kobiety
    30
  • 1
  • 1
  • / 1
Newsletter

dołącz do grona ponad 8 000 subskrybentów i nie trać kontaktu z WAGINĄ

Nasza WAGINA używa sobie na ciasteczkach. Jeśli Ci to nie przeszkadza kliknij